G47426M Termică a capului de Imprimare pentru Zebra 220xi3 300dpi de coduri de Bare Label Printer Noi Originale Capului de Imprimare de 300dpi . ' - ' . 0
G47426M Termică a capului de Imprimare pentru Zebra 220xi3 300dpi de coduri de Bare Label Printer Noi Originale Capului de Imprimare de 300dpi . ' - ' . 1
Degetul mare . ' - ' . 0
Degetul mare . ' - ' . 1
G47426M Termică a capului de Imprimare pentru Zebra 220xi3 300dpi de coduri de Bare Label Printer Noi Originale Capului de Imprimare de 300dpi
În stoc
24 146.91lei
25 417.80lei

Dimensiune:
Transport gratuit!
Categorii: Biroul Electronice

Caietul de sarcini

Nume De Brand: kankeirr
Origine: China Continentală
Numărul De Model: 220xi3 300DPI

Descriere

Noul cap de Imprimare Original pentru Zebra 220xi3 300DPI Termică de coduri de Bare Label Printer

Element stare: Nou Original

Pentru Brand: Pentru Zebra

Pentru Model: 220xi3 300DPI

Numere de o parte: G47426M

Ambalaj: caseta de Alb/cutie

Garantie: 3 luni de garanție garanție

Condiții de garanție: non-umane și daune fizice (de exemplu: pete albe, abraziune, deteriorarea, deformarea, a ars capul, etc. pe suprafața capului de imprimare nu sunt acoperite de garanție)

Țara/Regiunea de fabricatie: china

Regulamentul și sugestii:

(1) Vom accepta Ali-pay, western union, transfer bancar.

(2) în Cazul în care aveți nevoie pentru a comanda o cantitate mare, vă rugăm să contactați cu noi prin e-mail, va vom oferi cele mai bune reduceri.

(3) drepturile de Import, impozite și taxe sunt responsabilitatea cumpărătorului.

Politica:

1>> Ne promitem că toate produsele sunt testate inainte de expediere!

2>> Cumparatorul poate returna produsul în ambalajul original în termen de 5 zile de la primirea dacă nu sunteți mulțumit cu el/ Vom returna sau trimite-înlocuire la tine în termen de 2-3 zile de lucru, după elementul pe care este primit.

3>> Dacă bunurile nu sunt descrise ca am promis, aveți posibilitatea să contactați cu noi pentru a returna banii sau un schimb potrivită pentru tine.

4>> produse ușor de a deteriora în timpul transportului, astfel încât vă rugăm să deschideți și să verificați caseta și produsul atunci când îl obține bunuri, în cazul în care caseta este distrus de formă diferită, vă rugăm să luați o fotografie și dovezi pentru a deteriorat cutie, și apoi cere poștaș pentru a confirma situația.În acest fel, atunci când mi-ai dat dovezi, putem cere pentru compania de transport maritim pentru a compensa noi.Acest lucru este important și va proteja profitul nostru.

5>> dacă produsele nu au de lucru atunci când ați primit-o , ar putea fi multe motive.Vă rugăm să ne contactați, vom încerca să rezolve problema , dacă doriți să-l expedieze înapoi ,noi nu suntem responsabili pentru revenirea taxele de transport maritim.Dar vom retrimite un alt unul pentru tine de transport gratuit prin China post air mail,atunci când vom primi problematică produs.

Feedback-ul:

A. satisfactia Clientului este foarte important pentru noi.Vă rugăm să nu lăsați feedback neutru sau negativ inainte de a ne contacta .Feedback-ul negativ nu este cel mai bun mod de a rezolva orice problemă.Putem lucra împreună pentru a rezolva orice diferend.

B. vă Rugăm să verificați cu țara biroului vamal pentru a determina ce aceste fiscale suplimentare vor fi înainte de licitare sau de a cumpara.

C. vă Rugăm să ne dea feedback-ul pozitiv, dacă sunteți mulțumit cu produsul.Vom răspunde la orice întrebare în termen de 24 de ore și să încerce să se asigure, înainte de a pleca feedback-ul.

  • Comentarii