Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara . ' - ' . 0
Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara . ' - ' . 1
Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara . ' - ' . 2
Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara . ' - ' . 3
Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara . ' - ' . 4
Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara . ' - ' . 5
Degetul mare . ' - ' . 0
Degetul mare . ' - ' . 1
Degetul mare . ' - ' . 2
Degetul mare . ' - ' . 3
Degetul mare . ' - ' . 4
Degetul mare . ' - ' . 5
Vintage jumătate catarama lână Houndstooth curea de ceas din piele de vițel banda Pentru Amazfit GTS 2 2e 2mini 3 4 Pif/U/S/lite GTR 42mm bratara
În stoc
386.79lei

Dimensiune:
Transport gratuit!
Categorii: Masina Monitoare

Caietul de sarcini

Nume De Brand: TOKULO
Tip: Curea De Ceas
Origine: China Continentală

Descriere

Acest link este DOAR pentru curea de schimb.NU, inclusiv ceasul inteligent sau alte accesorii din imagine.

Cum de a alege ceas de dimensiuni

În funcție de parametrii pe partea din spate a ceasului, Selectați specificațiile produsului în mod corespunzător

Q: Pot schimba comanda info?Cum ar fi adrese de primire sau produs achiziționat?

A: Pentru informatii nu poate fi schimbat după ce a fost plasat.Vă rugăm anulați comanda și puneți unul nou, dacă scopul de informatii este incorectă.În caz contrar, coletul va fi livrat în conformitate cu ordinea inițială info.

Q: de Ce nu-mi scopul de a fi expediate din China?

O: Dacă nu există alte informații de urmărire după 10 zile.Acesta este cel mai probabil cauza pentru transport intern problema.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Q: de Ce este coletul meu încă "livrarea"?

O: transport Internațional poate fi consumatoare de timp și răbdarea ta este de apreciat.Vă rugăm să fiți siguri dacă vedeți nici o actualizare despre coletul.Vom folosi www.comunaieud.ro metode de transport care poate dura de la 15 la 60 de zile.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Î: de Ce primesc un produs diferit?

A: vă Rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct pentru mai mult sprijin.

Î: de Ce primesc doar 1 element în timp ce mai multe au fost achiziționate, în primul rând?

O: O comandă poate fi expediate prin mai multe colete cu fiecare dintre ele un număr unic de urmărire.Vă rog să le urmăriți în funcție de specificul numărul de urmărire(s).Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct pentru mai mult sprijin.

Q: am dat click pe "Confirma Bunurile Primite" înainte coletul este primit.Ce ar trebui să fac?

O: nu vă faceți griji dacă ați făcut clic accidental.Coletul este expediat cât mai curând posibil oricum.Pur și simplu urmați numărul de urmărire pentru actualizare.O revizuire de 5 stele este mult mai apreciat la primirea coletului.

Q: Ce ar trebui să fac în cazul în care comanda este închis?

A: vă Rugăm să plasați o comandă nouă cu un cont securizat și metoda de plată.

Q: Ce se întâmplă dacă produsul nu poate fi folosit?

A: vă Rugăm să asigurați-vă că produsul este utilizat în mod corespunzător în conformitate cu manualul de utilizare.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct.

Q: eu nu mi-am primit coletul, dar încă arată "livrat" pe ordinea pagina de detalii.Ce ar trebui să fac?

A: vă Rugăm să verificați cu furnizorul dvs. local de post prima pentru pachetul de informatii.Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați sprijinul nostru pentru clienți.

Q: de Ce este coletul meu s-a întors?

O: pentru Că primirea adresa sau numărul de telefon fiind incorecte sau companie de logistica nu poate livra la adresa ta.Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți direct dacă problema persistă.

  • Comentarii