Transport:
Atâta timp cât cumpărătorul a confirma adresa de livrare și informații valide, de a asigura livrarea în termen de 7 zile lucrătoare după plata.Vă rugăm să furnizați corect codul POSTAL, adresa de livrare și număr de telefon valid, pentru a evita întârzierea în livrare.
1) Noi, de obicei, nava prin DHL, FedEx sau www.comunaieud.ro Standard, vom alege cel mai economic mod pentru tine.
2) în Cazul în care cumpărătorul are nevoie pentru a trimite pachetul prin alte mijloace sau canale de logistica, vă rugăm să contactați de vânzări pentru a ajusta prețul înainte de plată.
3) locație la Distanță taxele nu sunt incluse, o suplimentare de 40 de dolari va fi taxat pentru locație la distanță adresele listate pe DHL/UPS-ul.
Taxă De Import:
În mod normal, nu suntem responsabili pentru orice taxe de import atunci când taxele vamale sau în care apar întârzieri.În cazul în care Cumpărătorul refuză să plătească taxele de mai sus și se întoarce elementul pentru noi, nu vom retrimite pachetul până când Cumpărătorul a finalizat aceste taxe și plătite toate se întorc și retrimiterea taxe.Cumpărătorul poate anula comanda sau solicita o rambursare bazat pe motivele de mai sus.
Reveni și de Garanție:
Toate produsele sunt de brand noi produse, dacă primiți produsele cu defect, vă rugăm să ia inițiativa să ne contactați în termen de 7 zile după semnarea pentru.Va vom returna sau înlocui.
Reparabile la întoarcerea în termen de 1 an de la data cumpărării.
Clientul are nevoie doar pentru a trimite produsul la noi, și ne va trimite la clientul din nou, după reparații.Costul de a trimite din nou vor fi suportate de către vânzător.
Toate retururile trebuie să ia inițiativa de a contacta service post-vânzare și personalul pentru a confirma, explica pe scurt motivul pentru retur.
O taxă administrativă se va aplica pentru impecabilă a se întoarce.
Oferim un an garantie de fabrica (cu excepția pieselor).
Garanție va expira în cazul în care:
(1) prejudiciile cauzate de următoarele motive: uzura excesivă, praf, utilizarea necorespunzătoare, instalarea sau funcționarea necorespunzătoare, neglijență, accidente.
(2) Orice daune cauzate de ambalarea necorespunzătoare atunci când Cumpărătorul returnează bunurile.
(3) Neautorizate de demontare și reparații.
Feedback-ul:
Satisfactia clientului este scopul nostru final.Dacă sunteți mulțumit cu produsele și serviciile noastre, vă rugăm să ne lăsați un 5-star feedback-ul.
Toate mesajele sau e-mailurile vor fi returnate în termen de o zi lucrătoare.Dacă nu auzi de la noi, vă rugăm să retrimiteți e-mail sau plângere la managerul nostru.
Dacă aveți orice întrebări sau întrebări, vă rugăm să ne contactați înainte de a ridica un litigiu sau de a părăsi orice tip de feedback.