Frumoasă zi, omule!Dacă aveți nevoie de orice sprijin tehnic și foi de date, vă rugăm să nu ezitați să mă contactați.
1. Dacă aveți nevoie de ordine în vrac sau mai rapid de livrare, vă rugăm să contactați-mă în primul rând, astfel încât să pot aranja un preț mai bun și livrare
Metodele de livrare sunt la dispoziția dumneavoastră.Vom accepta o varietate de metode de plată.Sperăm să stabilească pe termen lung relație de cooperare cu compania dvs.
Mulți alți clienți.
2. Transport maritim la nivel mondial. (cu excepția pentru unele țări și apo/fpo).Comanda este procesata imediat după ce plata este confirmat.
3. Vom trimite doar la comanda confirmată adresa.Adresa dvs. de ordine trebuie să fie aceeași cu adresa de livrare.
4. Imaginile nu pot fi obiecte reale, numai pentru referință.
5. Serviciul de transfer este oferit de către operator, cu excepția week-end și de sărbători.Timpii de tranzit poate varia,
Mai ales în timpul sărbătorilor.Dacă nu primiți transport în termen de 30 de zile de plată, vă rugăm să ne contactați.noi
Vom urmări de livrare și de a lua înapoi la tine cât mai curând posibil.Scopul nostru este de a satisface clienții noștri!
6. Datorită statutului de stoc și calendarul diferențe, vom alege pentru a navei la primul depozit disponibil pentru a accelera lucrurile
Livra.
7. În luarea în considerare a intereselor clientului, avem de a trimite bunuri prin poșta obișnuită.Vă rugăm să înțelegeți,
Cu toate acestea, tarifele sunt în afara controlului nostru și nu putem garanta că nici taxe vor fi impuse și noi le va suporta
Orice taxe.Ne cerem scuze pentru orice neplăcere acest lucru poate provoca.
8. Ne pasă de clienții noștri fideli și va încerca mereu să te ajute.Noi întotdeauna speranța de a stabili o relație win-win
Cu clienții noștri dragi.Vă rugăm să ne contactați înainte de a părăsi orice feedback negativ sau de deschidere și controverse pe site-ul.
Până la fund!